Saturday, July 11, 2009

I'm Back....

Salam to All....

Jeng jeng jeng......

Ahak ahak ahaks.....

Dah lamo tak menulis nih...terasa gatal pulak jari ni nak mengetuk ngetuk keyboard nih..
bukan apa..saja nak memeriahkan alam per"blog"kan...kan kan kan...betul betul betul...

Disebabkan terlalu dicemburui masa...aku ada 24 jam mcm org lain jugak...tp heran..rasa mcm tak cukup ajerdibahagi 24 jam tuh..

Akhirnya aku sedar...even dibahagi kpd aku 48 jam pon sehari..still tak cukup...
Alhamdulillah...bukan kuantiti masa ttp kualiti masa yg ptg...bagaimana masa itu dihabiskan..

Dan sebab itulah...Allah telah berfirman..

"DEMI MASA ! SESUNGGUHNYA MANUSIA ITU DI DALAM KERUGIAN..KECUALI MEREKA YANG BERPESAN PESAN KEPADA KEBENARAN DAN BERPESAN PESAN DENGAN KESABARAN "

Oleh itu, saya menyeru kpd diri saya sendiri dan sahabat sahabat lainnya...

" masa itu tidak bolih dijaga...yg kita mampu hanya menjaga dan mengendalikan diri sendiri menurut masa.."

Fikir Fikirkan lah....

Sekian..

Wassalam.....

No comments: